گالری عکس پروفایل عاشقانه و احساسی برای تلگرام و اینستاگرام

گالری عکس پروفایل عاشقانه و احساسی برای تلگرام و اینستاگرام

گالری عکس پروفایل عاشقانه در سایت رز سرخ

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

کاش میشد به جای فصل امتحانات

فصل آغوش یار را هم داشتیم…

آنوقت خرداد

شهریور

دی

همه را مردود میشدم

و تا ابد حبس در آغوشت میشدم

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

عشق همان عطری ست

که از تو بر شانه ام می ماند

عطر نیستی که پریدن بدانی

تو را از من بشویند

آب میروم

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

تو را دوست می‌دارم

بی آنکه بدانم تو ضرورتِ منی

آب را که می‌نوشی

هوا را که می‌بلعی

نمی‌فهمی جیره‌بندی چه مکافاتی‌ست

تنها در نبودِ تو بود

که فهمیدم

دوست داشتنِ تو

مایه‌ی حیات من است

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

اشعار سعدی درباره عشق

من چرا دل به تو دادم که دلم می‌شکنی

یا چه کردم که نگه باز به من می‌ نکنی

دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست

تا ندانند حریفان که تو منظور منی

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

زندگی را باید کنار گذاشت

گاهی حواس را پرت میکند

آدم باید شش دانگ حواسش

به دوست داشتن تو باشد

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

عاشقانه هایم را بخوان و بدان؛

دوست داشتن نه عقل میشناسد و نه منطق..

فقط یک " من " میخواهد و یک تو

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

دیوار دوست داشتن کوتاه نیست

اما تو اگر بخواهی تا ثریا

برای دوست داشتنت قَد می‌کشم

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

از خواب صبح دل خواهم کند

اگر صدای تُ

هر روز

جای ساعت

عاشقانه در گوشم زنگ بزند

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

بیا تا خانه‌مان را روشن کنیم

تو خورشید باش تا من ماه شوم

تو به من بتاب و من تا ابد دورت می گردم

رز سرخ

عکس پروفایل عاشقانه ، پروفایل عاشقانه ، عکس عاشقانه ، متن عاشقانه ، شعر عاشقانه ، عکس پروفایل ، photo profile love

تو برای من شروع تازه‌ای بودی که پنجره‌های امید را گشودی و مرا با شکوفه‌های بهاری و نوای چشمه سار آشنا کردی

بی اجازه یک عمر عاشقت می‌ مانم

رز سرخ

گالری عکس پروفایل عاشقانه و احساسی برای تلگرام و اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.