طرز تهیه بستنی سرخ شده با طعمی فوق العاده بی نظیر مخصوص عصرهای تابستانی

طرز تهیه بستنی سرخ شده

بستنی سوخاری ، بستنی سرخ شده ، طرز تهیه بستنی سرخ شده

با سایت رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه بستنی سرخ شده را آموزش دهیم. بستنی از دسرهایی خوشمزه ای هست که همه کوچکترها و بزرگترها از خوردنش در یک روز گرم لذت می برند. بستنی سوخاری یک نوع متفاوت از بستنی است که طعم فوق العاده ای دارد و خیلی هم راحت تهیه می شود. بستنی سرخ شده در قاره آمریکا اختراع شده اما آنقدر خوشمزه بود که خیلی زود در آسیا هم محبوب شد. چینی ها با ایجاد تغییراتی بر روی این بستنی ورژن چینی آن را درست کردند که خیلی هم محبوب شده است. این بستنی ترکیبی از خمیر سرخ شده و مقداری بستنی سرد و خوشمزه هست.

مواد لازم برای تهیه بستنی سرخ شده
بستنی وانیلی2 لیوان
کورن فلکس صبحانه1 لیوان
تخم مرغ1 عدد
پودر نارگیل1 پیمانه
پودر دارچین1 قاشق چای خوری
شیر1 قاشق چای خوری
روغنبه میزان لازم

** کورن فلکس یک محصول فرآوری شده از غلات و آرد غلات هست که اغلب از آرد ذرت تهیه می شود و می توانید از سوپرمارکت تهیه کنید. به جای کورن فلکس از گردو و بادام و بسکویت پودر شده می توانید استفاده کنید **

طرز تهیه بستنی سرخ شده

برای تهیه بستنی سرخ شده ابتدا کورن فلکس را داخل کیسه ای بریزید و بکوبید تا خرد شود سپس با پودر نارگیل و پودر دارچین مخلوط کنید.

بستنی را به کمک قاشق اسکوپ به شکل توپ های متوسط در بیاورید و آن ها را در ظرفی قرار دهید و برای مدت 1 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا کاملا سفت شوند.در ظرفی تخم مرغ را بشکنید و شیر را به تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید. بستنی ها را از فریزر خارج کنید و آن ها را درون مخلوط تخم مرغ بغلطانید و سپس در مخلوط کورن فولکس قرار دهید تا تمام سطحش به این مواد آغشته شود.

توپ های بستنی را داخل ظرف قرار دهید و دوباره به مدت 3 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا سفت شوند. مقداری روغن داخل تابه بریزد و روی حرارت قرار دهید تا داغ شود . توپ های بستنی را از فریزر خارج کنید و سریع داخل روغن بیندازید و بعد از 30 ثانیه که کمی طلایی شدند آن ها را از روغن خارج کنید. در این مرحله باید سرعت عمل داشته باشید چون اگر بستنی زیاد داخل روغن بماند آب می شود فقط در حدی که دور بستنی طلایی شود. بستنی سوخاری را در ظرفی قرار دهید و آن را با سس شکلات تزیین کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.