آموزش طرز تهیه اسنک کالباس در منزل بسیار خوشمزه و راحت

طرز تهیه اسنک کالباس

اسنک ، اسنک کالباس ، طرز تهیه اسنک کالباس

با رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه اسنک کالباس را برایتان آموزش دهیم.اسنک کالباس غذای مورد علاقه بچه ها و بزرگترا هست و درست کردنش در منزل خیلی راحته. اگر دستگاه ساندویچ ساز داشته باشید خیلی بهتره ولی بدون این دستگاه هم می تونید اسنک را درست کنید. مواد داخل اسنک سلیقه ای هست و می تونید از هر چیزی داخلش استفاده کنید مثل قارچ ، فلفل دلمه ای ، کاهو ، گوشت چرخ کرده و ...

 

مواد لازم برای تهیه اسنک کالباس
کالباسبه میزان لازم
نان تستبه میزان لازم
پنیر پیتزا ورقه ای ( یا هر نوع پنیر دیگری)به میزان لازم
سس مایونز یا سس هزار جزیرهبه میزان لازم
گوجه ورقه ای شدهبه میزان لازم
خیار شور به میزان لازم

 

طرز تهیه اسنک کالباس

مراحل تهیه اسنک کالباس به این صورت است که شما باید نان های تست را با چاقو از وسط نصف کنید طوری که نان ها مثلثی شوند. روی نان ها سس مایونز بمالید. مالیدن سس به دلخواه هست و می تونید از سس های دیگر مثل سس کچاپ یا سس هزارجزیره هم استفاده کنید . ورقه های کالباس را روی نان ها بگذارید و بعد ورقه های گوجه و خیار شور را منظم روی کالباس بچینید . حالا یک ورقه پنیر پیتزا روی مواد بگذارید و یک عدد نان تست مثلثی رویش بگذارید. همه نان ها را به همین صورت آماده کنید و آن ها را درون دستگاه ساندویچ ساز قرار دهید.

مواد داخل اسنک سلیقه ای هست و شما می تونید از قارچ خرد شده و فلفل دلمه ای هم داخل اسنک استفاده کنید.

می تونید مواد را از اول به صورت نگینی خرد کنید و آن ها را کمی سرخ کنید بعد پنیر پیتزا را اضافه کنید تا پنیر آب شود سپس مواد را داخل نان ها بریزید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.